Engagera dig

Alla ska känna sig välkomna till Miljöpartiet de Gröna, oavsett hur påläst man är om vår politik eller specifika sakfrågor. Är du inte medlem redan så klicka på Bli medlem!

Det finns flera sätt att engagera sig på och du väljer själv nivån för ditt engagemang. Det enklaste sättet att ta reda på vad man kan tänkas vilja göra, är att ta sig till ett medlemsmöte. De är öppna för alla och när flera nya medlemmar kommit in håller vi ibland en öppen introduktion för nya medlemmar innan.

Nyligen lanserade vi sajten Gröna Volontärer - det perfekta verktyget för dig som vill engagera dig ideellt inom Miljöpartiet! På sidan kan man söka utsatta uppdrag eller anmäla sig som frivillig i allt ifrån bemanning av valstugor till formgivning av affischer, bärhjälp eller baka bullar! - all hjälp är välkommen!

· Fram till valrörelsen driver vi kampanjen 250 000 samtal då vi pratar politik med så många vi kan
· Under fliken Just nu hittar du de senaste lokala nyheterna och planerade aktiviteterna
· Under fliken Andra Gröna hittar du bl.a. länkar till vårt ungdomsförbund Grön Ungdom och vårt studentförbund Gröna Studenter

Underordnade sidor (3): Bli medlem! Nätverk Riksorganisationen